Dag 18
Vandaag hebben we Lagos bezocht.
Ook weer een gezellige plaats aan de haven.
We hebben er lekker rond gelopen,gegeten en genoten van de straatmuzikanten
S’Avonds nog even Alvor ingelopen en op terras gezeten . Het was er gezellig druk .
Het was vandaag wat meer bewolkt en 24 graden.


- An: Het was leuk om jullie mooie…
- Marcella: 24 graden, lekker! Nou succes…
- An: Wat een leuke foto!❤️
- An: Wat een ruime plaats!!
- An: Wat een leuke foto zo met…
Alle reacties »