Dag 4

21 mei 2024 - Urrugne, Frankrijk

Vandaag hebben we eerst op de fiets boodschappen gedaan daarna naar office de tourisme om wandelkaarten.

Vanmiddag een mooie wandeling gemaakt.

Was veel ongelijke pad en natuurlijk veel natte stukken maar ook mooie vergezichten.

We hebben een fijne dag gehad met best wat zon en geen regen.

Voor de eerste keer buiten gegeten!

Foto’s

2 Reacties

  1. Anoeska:
    21 mei 2024
    Ziet er mooi uit! Heel erg fijn vandaag geen regen ☔️ heel veel wandel plezier!
    Groetjes van ons allemaal!
  2. Marieke:
    25 mei 2024
    Wat een mooie plek!