Dag 4
21 mei 2024 - Urrugne, Frankrijk
Vandaag hebben we eerst op de fiets boodschappen gedaan daarna naar office de tourisme om wandelkaarten.
Vanmiddag een mooie wandeling gemaakt.
Was veel ongelijke pad en natuurlijk veel natte stukken maar ook mooie vergezichten.
We hebben een fijne dag gehad met best wat zon en geen regen.
Voor de eerste keer buiten gegeten!


Groetjes van ons allemaal!